Frosch
A német Werner & Mertz csoport 1986-ban fejlesztette ki és vezette be a Frosch márkát a háztartási tisztítószerek piacán. Ebben az időben a környezetbarát termékek között elsőként jelentek meg a Frosch termékek az üzletek polcain. Mivel napról napra egyre több világméretű környezeti katasztrófa került nyilvánosságra, így a környezettudatosság egyre fontosabb szerepet kapott az emberek mindennapi életében. Ennek köszönhetően, az újdonságnak számító Frosch termékek azonnal nagy népszerűségre tettek szert Németországban. A termékek receptúrájának összeállításakor elsődleges szempont, hogy elsősorban olyan alapanyagokat használjanak fel, amelyek a tisztítás területén már bevált, és bizonyított hatással rendelkező növényi eredetű összetevők: különféle zöldség-, és gyümölcskivonatok, mint az ecet, vagy a szóda. Ezek az anyagok könnyen lebomlanak, és nem szennyezik a környezetet. A Frosch termékek egyáltalán tartalmaznak olyan agresszív és veszélyes anyagokat, mint a foszfát vagy a formaldehid. A foszfátmentes mosószerek piacán is a Frosch volta az első márka, amely megjelent termékeivel.